Allez au contenu Allez à la navigation

היסטוריית המותג, מחויבות חברתית וחזון

היסטוריית המותג,
מחויבות חברתית וחזון

במהלך השנים, ביודרמה טיפחה את המותג שלה ברוח החזון שלה ושמרה על הייחודיות והערך המוסף שלו.
מאז ומעולם, ביודרמה חתרה להבנה עמוקה של ביולוגיית העור במטרה להכניס חידושים לתחום
הדרמטולוגיה  ולחולל בו פריצת דרך של ממש, תוך התרחקות מרעיונות שעוצבו מראש וממערכת עקרונות קיימת.

 

  •  

    הרוקח המייסד והקונספט החדש

     

    הכול החל בשנות השבעים עם ז'אן-נואל תורל, רוקח פורץ דרך שהגה גישה חדשה לחלוטין לדרמו-קוסמטיקה, הודות לשיחות רבות שערך עם מומחים מובילים בעולם בתחום הביולוגיה והדרמטולוגיה. הוא פיתח את הפטנטים הראשונים שלו והניח את היסוד לחזון של ביודרמה: ביולוגיה בשירות הדרמטולוגיה

     

     

  •  

    משנת 1985, דינמיקה של חדשנות בשיתוף מומחי בריאות

     

    שמונה שנים לאחר שהמוצרים הראשונים שווקו בבתי מרקחת, פותח מגוון מוצרים רחב של המותג בשיתוף פעולה עם דרמטולוגים. במטרה לחקות את מנגנון הפעולה הביולוגי של העור, ביודרמה התייעצה מאז ומתמיד עם רופאים, תוך התייחסות לציפיותיהם ולדרישותיהם בפיתוח מוצריה. שיתוף פעולה זה מבטיח עד היום למטופלים ליהנות מהחידושים ומהיעילות המרבית של מוצרי ביודרמה. במקביל, נוצרו קשרים הדוקים עם בתי מרקחת, אשר סיפקו לחברה משוב חשוב על המוצרים ועל אופן קבלתם מצד הצרכנים.

     

    בשנת 1992 ביודרמה הפך למותג בפני עצמו במטרה לשמור על חופש פעולה מלא ואסטרטגיה נפרדת. ז'אן-נואל תורל, מייסד המותג, הקיף עצמו בצוות חוקרים ומדענים השותפים בחזונם לקדם את רפואת העור בעזרת המחקרים הביולוגיים. 

     

  •  

    1992, עידן של חידושים משמעותיים

     

    "כל אחד מאתנו הוא פורץ דרך בתחומו: עור, ביולוגיה ודרמטולוגיה. החזון שלנו והדרך שבה אנו מתקדמים, שונים מדרכם של אחרים, מפני שאיננו מסתפקים בתיקון פגמי העור, אלא אנו שואפים להגן על משאבי העור ולאפשר לו להתאים עצמו לסביבה ולאורח החיים, במשך הזמן. המותג עדיין פועל על פי החזון של ז'אן-נואל תורל. כל החידושים של ביודרמה מתחילים בעור, בתפקוד שלו ובביולוגיה שלו. מתחילת הדרך ובעיקר מאז שנות התשעים, ביודרמה מפתחת מוצרים המבוססים על חידושים ומציעה אפשרויות חדשות במטרה לספק מענה מיטבי לציפיותיהם של דרמטולוגים ולצורכי המטופלים שלהם. חידושים אלה נוגעים לתחומי עור רגיש, עור שמן, עור יבש, עור מיובש, הגנה מפני השמש, שיער והתחדשות תאים.

     

  •  

    2001, התרחבות עולמית

     

    בשנת 2001 נוסדה חברת בת ראשונה באיטליה ובכך הושקה באופן רשמי הפעילות הבינלאומית של המותג, אשר החלה בשנות התשעים. שינוי רחב היקף זה נדרש בשל הרצון לספק מענה מיטבי ככל האפשר על דרישותיו של כל שוק. המטרה: להבין את ציפיותיהם של דרמטולוגים, רוקחים ומטופליהם, המשתנות מאוד ממדינה למדינה. להכיר בהבדלים גאוגרפיים, תרבותיים ופיזיולוגיים ולהתאים את המותג לשיטות העבודה של מומחי רפואה בכל העולם. המותג מככב כיום בקרוב ל-100 מדינות, באמצעות חברות בנות, נקודות מכירה, מרכזי מחקר שותפים, שותפויות פרטיות ואוניברסיטאות.

     

  •  

    2009, מחויבות לאחריות חברתית

     

    בנובמבר 2009 הוציאה ביודרמה לראשונה משלחת סיוע לצפון וייטנאם. מאז הוציאה החברה מספר משלחות לוויטנאם ולקמבודיה בסיועם של רופאים צרפתיים, בעיקר דרמטולוגים, וכן רוקחים וארגונים הומניטריים שונים. המטרה: לספק לאוכלוסייה המקומית סיוע רפואי, משאבי מחשוב וחומרים שונים. פעולות אלו משקפות את הכוח המניע מדי יום את המותג והן מבטאות את הערכים האנושיים העמוקים שהוא דוגל בהם: אלטרואיזם, סולידריות ושיתוף.

     

  •  

    2011, קידום הדרמטולוגיה עם קרן ביודרמה

     

    קרן ביודרמה, אשר נוסדה בשנת 2011 במימון Fondation de France, שמה לה למטרה לתמוך בפיתוח רפואת העור ברחבי העולם. זוהי נקודת שיא עבור המותג, אשר מאז ומתמיד נשען על דרמטולוגים כדי להתקדם. קרן ביודרמה סוגרת מעגל ועוזרת להפיץ ידע על רפואת עור באופן פעיל בקרב רופאים בכל העולם ולקדם מחקר בסיסי בתחום הביולוגיה באמצעות גישה אתית ואחריות חברתית. מחויבותה של קרן ביודרמה לרפואת העור באה לידי ביטוי במפגש עולמי ייחודי בנושא דרמטולוגיה, המתקיים מדי שנה ובו מתכנסים מומחים מן השורה הראשונה מכל היבשות, המחליפים רעיונות, דעות ומידע.